"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 29 martie 2010

http://picasaweb.google.ro/dumitrustefcris/IarnaLaCabanaCheia#

Ce bine ca am gasit (evident ca intamplator) fotografiile astea, care sunt cele ce mi-au placut cel mai mult din fotografiile facute de baieti in tura aceea (e mai bine de un an de atunci).
Imi place asa de mult la Cheia iarna, cand suntem numai noi sau, in tot cazul, ne intalnim intre cunoscuti si stam la taifas, la povesti, radem de ne dor maxilarele si burta, stand adunati fie in jurul mesei din bucatarie, fie la semineu.

2 comentarii:

  1. Foarte frumos peisaj, cred ca si frigul era pe masura

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Patri! Chiar nu era frig....ca-mi amintesc ca a fost nevoie sa-mi spuna Gabi sa-mi pun hanoracul pe mine (ca de obicei) cand ne-am oprit intr-o scurt pauza....ca eram doar cu o bluza de corp.

    RăspundețiȘtergere