"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



marți, 24 mai 2011

O premiera pentru mine: Cheile Folea si doar o plimbare pe forestier, in sus, pana la capat si inapoi

Ideea cu Cheile Folea nici nu mai stiu cum mi-a venit...A bolduit-o Gabi in weekend trecut, cand ne-am adunat in Cheile Dambovicioarei, intreband despre cum se cheama varful ala "ca un corn" (adica Bacea). Mi-ar fi placut un 2 in 1, adica si Cheile Folea si Rezervatia Radita-Manzu, da' era musai si  macar un scurt rasfat in Cozia de mai, mai ales ca asta nu presupunea trezirea la o ora mai devreme asaaa, ci mergea si olecuta mai spre pranz...
Dupa somnul mai "imbelsugat" de vineri-sambata, duminica dimineata am reusit sa ne trezim un picut mai devreme ca sa avem suficient timp pentru un drum mai lung.
Baietii erau pusi pe catarat, iar noi, fetele, am luat-o pe drum in sus, iar dupa ce-am ajuns la capat ne-am intors tocmai la timp pana sa inceapa o ploaie zdravana.
In imagini, ziua de duminica arata cam asa:
Am intalnit si flori foarte dragi mie: lopatea (daca-mi amintesc bine...), adica o urzicuta foarte parfumata - cam in aceeasi nota cu garoafa, margarete galbene - ce-mi plac foarte mult si simpaticele Forget me not (Asa-mi place cum suna-n engleza!!!), adica albastrele flori de Nu-ma-uita:
Baietii au apucat sa urce doar pe traseul de incalzire, da' ploaia n-a tinut cont de intentiile lor...
Pana sa inceapa ploaia am avut timp sa-mi arunc ochii si pe malul celalalt si am incercat si o poza a unui traseu, in speranta ca se pot zari asigurarile. Top-ul e chiar sub braul acela inierbat:

Apoi cerul s-a revarsat peste noi.
Cat va tine vara, ne-am propus sa mai ajungem macar de vreo doua ori in Folea. Si chiar de sambata pana duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu