"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 20 iunie 2011

Gingasii de Fagaras

Ca tot aveam o zi libera in plus, de Rusalii, ne-am gandit sa mergem pe la vecinii si prietenii nostri, care acum sunt chiar si mai multi. Am ajuns deci in Fagaras, gazduiti de baietii de la Salvamont Arges, in refugiul lor.
Ca vremea a fost cum a fost asta e deja stiut. Si o stiam chiar dinainte de a pleca, da' ne-am zis ca mai bine sa fim acolo si, in caz de da macar de-o fereastra cu senin, o si luam in sus. De luat am luat-o si in sus, da' in varianta scurta, adica pe marcajul CA pana deasupra lacului Capra si inapoi pe BA.
Mai stiam ca in Fagaras, de Rusalii, ar fi toate sansele sa fie inflorit rozaliul rododendron, adica bujorul de munte. Si iata ca a fost. Si nu doar el. Am mai intalnit cateva gingase flori, ceva...Ranunculus...cred. Daca ne-am fi dus dupa cateva zile cu soare, probabil ca am fi gasit adevarate explozii de roz pe coastele ce se lasa spre Transfagaras, da' noi ne-am bucurat si la cele intalnite, atatea cate au fost ele.
Pentru ca aceste poze sunt intrate deja in sesiunea de restante, postez doar cateva, adica acelea care mi-au placut cel mai si cel mai mult.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu