"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 19 decembrie 2011

La vremea copacilor goi, prin Basarab si Betel

Postez aici ce-a muncit Nicu zilele astea (cred ca ieri), adica un filmulet cu ceva poze mai de prin primavara cu umblarici...umblarele...dincoace de Olt, da' totusi in Parcul National Cozia, desi nu  Masivul Cozia, ci Masivul Basarab (Fuseram noi prin februarie-martie...nu mai stiu precis si incercaram o intoarcere alta decat de obicei, adica am lungit coborarea si am urmarit marcajul de limita de parc, pana la un moment ca apoi... De iesit, am iesit in forestierul care intalneste soseaua ce strabate Calimanestiul la restaurantul Perla, adica acela de duce la strandul din padure) si zona Betel-Brezoi.

Sper sa va placa!

Un comentariu: