"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



marți, 18 noiembrie 2014

Negoiu...once again

Tara Fagarasului ne-a primit cu un cer puzderie de stele, iar dimineata cu vreme insorita, dar dumnealui, Negoiu(l) s-a-nvaluit in mantia de nor ce dadea navala dinspre sud si n-a vreut sa ne arate ce-i sade la picioare. Cu toaate astea, sus am ajuns toti. Absolut toti! Pana la ultimul...Nu ne-a-ntors nici vantul rece si neprietenos care ne-a taiat calea in Caldarea Saratii, nici gheata de mai jos de Saua Cleopatra. Am mers atenti, cu grija si-am reusit. Bravo, noua! 
P.S. Ce se vede-n poza e un mix de kogayoni si decatlonieni (dintr-aceia care-au raspuns invitatiei lui Stoica).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu