"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 1 mai 2017

Povestea unei zile...prin ceata

Pe unele site-uri, prognoza pentru azi arata destul de optimista la Pietreni (partial insorit), asa ca ne-am tinut  de planul initial - cotrobait prin ceva locuri pe unde care nu mai umblaseram inca (din Pietreni pana la Cacova, peste Muntele Carlige). Toate bune si frumoase pana am dat de primele drumuri forestiere. De acolo, la cata ceata era, am apelat la tehnologie pentru a reusi sa ajungem la stana din Cacova. Intoarcerea s-a produs pe clasica Valea Morii. Traseul zilei de azi, dat fiind ca in calendar e notat 1 mai, chiar a fost unul muncit!
Ca fond sonor, ce altceva ar fi mai potrivit decat asta https://www.youtube.com/watch?v=LY0lLcz3Qis&t=890s?



















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu