"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



sâmbătă, 10 iunie 2017

La asfintit

Ne place din ce in ce mai mult Brezoiul. Are niste imprejurimi minunate! Numai timp sa ai sa cotrobaiesti pe indelete spre toate cele patru puncte cardinale, pret de cateva ore pe zi...
Dar si mai frumos e sa ramai undeva, pe sus, deasupra orasului si sa te scalzi in lumina asfintitului. Si rasariturile peste Olt sunt foarte frumoase, cu conditia sa nu le fure vreun nor adunat din aburii ridicati din vai... :))))



Pentru cei cativa oameni care mai arunca un ochi la postarile pe-acisilea, am o invitatie la un eveniment, care-a insemnat pentru mine o foarte frumoasa surpriza, ocazie cu care - daca vor fi prezenti - vor putea avea parte si de asfintiturile sau rasariturile locurilor: un FESTIVAL DE BLUES (20 Iulie23 Iulie)...Trei zile si trei nopti de blues, funk, rock-blues, jazz și fusion INTRAREA LIBERĂ
Toate informatiile de interes pot fi urmarite aici:
https://www.facebook.com/events/533460193710270/?active_tab=about  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu