"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



miercuri, 17 februarie 2010

Cele mai frumoase fotografii din Cheile Tasnei

Asta-vara, am fost in Herculane si ne-am turicit vreo doua zile prin Cernei-Mehedinti. Cel mai si cel mai mult mi-au placut Cheile Tasnei (in Mehedinti) si cum se inalta Arjana deasupra unui plai intins, asa cum o vedeam noi din locul unei stane parasite in drumul nostru spre Culmea Cicilovete.
Fotografiile astea - 11 si 12 - (gasite pe site-ul unui om cunoscut intr-ale muntelui si fotografiei, cel putin de alpineti) au surprins cel mai frumos Cheile Tasnei din tot ce-am vazut eu pana acum!! Si inainte de a pleca in tura respectiva chiar m-am uitat pe net la poze si fotografii din zona (alpinet, carpati...) http://www.momente.ro/galerie.php?photoName=011.jpg&galName=gal_007&secName=sec_008&folderDepth=3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu