"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



miercuri, 11 august 2010

Gradinareasa de balcon


Asta-primavara, ca de obicei la cumparaturi cu Cata prin Kaufland, am cumparat ceva seminte de flori. Voiam flori de piatra, da' nu am gasit atunci si acolo. In schimb, am luat seminte de maci de gradina si caldarusa. Cand vor inflori acestea..si daca, ramane de vazut. Da' in virtutea dictonului "Insista! Insista! Ca sunt vad si eu lumina.", cand am cumparat seminte pentru operatiunea "Plantarea de 1-2 Mai", am cautat in Piata Mare si seminte de flori de piatra. Si am gasit. Ce-a iesit se vede in pozele alaturate. 
Toate diminetile mele sunt frumoase pentru ca, de ceva vreme, in fiecare dimineata gasesc una-doua-trei floricele abia deschise. Si sunt asa de colorate! De la galben-pal pana la galben-auriu, portocaliu, ciclam, rosu aprins....si albe. Au cate-un rand de petale unele, altele sunt crete-crete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu