"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



marți, 24 august 2010

Trofeul Caraimanilor

Click-ul pe titlu va va duce, de data asta, la trofeul caraimanilor. Cine sunt ei? Un club de turism, printre ai carui membri eu am gasit oameni care-mi plac foarte mult. Ce ma face sa postez aici despre trofeul organizat de ei? Pai....e cam singura ocazie sa pot urca pe o vale din Bucegi. Eventual sa si ajung pe vreun brau  (asa am ajuns pe Braul lui Raducu, asa am ajuns pe B.M.M.) sau pe vreo brana. Altfel...e nevoie de asigurare....si de unde echipament de catarat? Si daca s-ar gasi, cine sa care atat echipament intr-o tura, in care trebuie sa mai ai si ceva haine, mancare, sacul de dormit, poate si primusul s.a.m.d. in rucsac? Ca pentru noi, o tura  in Bucegi, data fiind distanta, n-are cum sa fie o tura de-o zi!


Spor la treburi, caraimani! Poate ne si revedem! Mai ales ca acolo vor fi pe-aproape si cativa dragi kogayoni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu