"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



marți, 15 februarie 2011

Matura si ghioceii

Pentru cei care nu au fost in weekend-ul trecut in Curmatura Builei (cei 18...., fara sa-l socotim pe Florin, care doar a trecut, fara sa ramana si cu care noi nici nu ne-am intalnit....), e o asociere ciudata titlul asta...
Ce e cu matura din titlu?? Pai, dragilor, cum am ajuns la refugiu, m-am dus glont la coltul cu pricina sa verific daca nu cumva a disparut si cea de-a doua matura. Si ce sa (nu) vezi?! Matura ioc!!! In cele din urma am gasit o matura (da' nu stiu daca e aceeasi cu cea de-a doua matura adusa de Florin) prin stana si am avut ce ce sa adun ce se stransese pe podeaua din camera in care-am dormit.
 Acuma...sa nu credeti ca m-am dus pana acolo doar sa dau cu matura in refugiu...ci m-am dus ca mi-era dooor de locurile cele mai dragi mie, incarcate cu atata semnificatie pentru mine. E-adevarat ca mi-e era dor si de refugiu si sa vad cu ochii mei, inca o data, rezultatul muncii noastre.
Si uite ca daca nu-i venea lui Florin ideea acestui refugiu nu as fi avut ocazia sa cunosc atatia oameni care chiar mi-au placut foarte mult....si cu care mi-a fost drag sa stau la taifas. Nu am stat toti 18 in refugiu, ci doar vreo 13-14. Ceilalti au stat la stana, dar ne-am adunat in jurul focului din vatra si am povestit.
In rest, ce-ar mai fi de spus (scris): vremea, cu totul altfel decat cea prognozata: in loc de ceata, cer seniiin, in loc de ploaie inghetata, aer cristal, in loc de vant, cate-o boare racoroasa numa' buna pentru "coolin'".
Traseul ales si urmat de noi: Barbatesti, valea Otasaului, Cracul Patrunsei, Patrunsa, Albu' (peste varf), Curmatura Builei - apoi, a doua zi, din nou spre Patrunsa pe varianta CA si PG, mai apoi din nou Cracul Patrunsei, masina, direct spre Pietreni (la bunicul lui Nicu) si inapoi in oras.
M-am jucat cum m-am priceput cu cele 10-20 de poze pe care le voi posta pe picasa si care vor oglindi ce-au vazut mai frumos ochii mei, iar ca preambul la folderul respectiv, aceste doua poze - dedicatii pentru Eli si Mihaela (cu care ne-am intalnit la coborare) - cativa din ghioceii de la Casa de Piatra. Sper ca Eli sa le gaseasca tocmai bune pentru background-ul pe desktop!
Din pacate, dupa noaptea de sambata spre duminica si dupa ninsoarea de azi-noapte, dragii nostri ghiocei au degerat si-au inghetat, dar sambata erau frumosi si delicati si gingasi. Si mie-mi pareau veseli si bucurosi de soare si de aerul de primavara.

Pentru celelalte poze: https://picasaweb.google.com/dumitrustefcris/BuilaIntreIarnaSiPrimavara#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu