"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



miercuri, 2 noiembrie 2011

Basarab, intr-o amiaza tarzie de octombrie

Nu stiu cat de reusite va par voua aceste poze, da' eu le-am considerat suficient de....cat sa permita macar asaaa..o mica idee de cate-un tablou "basarabesc" intr-un octombrie inca inflacarat (sambata de la mijlocul lunii), desi cam intunecat, nu doar din motiv de ora (Dupa orele 16 ne-am bagat), ci si de vreme.
Spre sud, din capatul dinspre Olt
Intr-acolo ne indreptam.
Spre nord, doar Foarfecile Naratului si serpuirile Oltului, ca restul masivului era deja ascuns in nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu