"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 7 noiembrie 2011

Sa fii deasupra norilor e...cum se vede.

Cea mai "glorioasa" dintre fotografiile facute de Florin F. duminica, in tura noastra circuit Pahomie-Curmatura Oale-Saua Stevioara-Pahomie. La inceput, era cam gri cerul, pe urma s-a spalat, incetul cu incetul, si a ajuns senin-senin, iar in a doua jumatate a zilei am avut parte de aceasta glorioasa priveliste cu o mare de nori superba, din care rasareau Fagarasii, Capatanii si Parangul, in toata spendoarea lor, iar Naratu' si Cozia isi aratau doar muchiile cele mai inalte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu