"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 21 ianuarie 2013

Sa ne voinesim un pic!

Uneori compania conteaza mult mai mult decat locurile in sine. Cu atat ma mult cu cat compania inseamna cei mai simpatici oameni pe care i-am cunoscut in ultimele luni.
Cat despre locurile unde-am iesit aproape ca ad-hoc, aproape ca la minut...as putea zice....aveam eu si pentru ele un piticel pus mai demult, da' musai pe zapada.

Cu cateva exceptii, pe-aci, prin zona, in opinia mea, cele mai multe meleaguri montane sunt de luat la pas (ideal, totusi, pe rachete sau pe schiuri de tura pentru cine stie si are) iarna, pe zapada: si Capatanii si Lotrului si Latorita....asta in afara turelor dedicate unor gingase creatii, cum ar fi niste floricele, plantutele...bujor de munte, cimbrisor....

Mai nou, despre Voineasa se tot vorbeste in contextul nou-inauguratului domeniu schiabil de la Vidra, aflat pe "raza comunei Voineasa"....S-a mai vorbit si despre taierile masive de padure (de brad)....da' ce s-a facut dupa ce s-a vorbit...nu mai stim...

Trebuie totusi cunoscut ca din Voineasa (da' se merita mai ales iarna, in opinia mea) se poate urca in cam toate directiile (la sud - in Latorita, la nord - in Lotrului). Duminica noi am luat-o spre nord, avand ca punct de plecare si sosire capatul de sus al statiunii, ce are, din pacate, un aer de fantoma depresiva, cu vilele si hotelurile ei lasate in paragina. Si ne-am tot dus in sus, condusi in prima parte chiar si de un vechi marcaj, o CR. Si-am tot urcat, tinandu-ne de-un drumeag intolit bine pe-alocuri cu o trena groasa de zapada si marginit ici-colo de foarte frumosi mesteceni, pana-am ajuns la o stana, undeva intr-o frumoasa sa, minunat loc de admirat si Capatanii si Tarnovu si Latorita si prilej de-o doza zdravana de unde alfa....
Si ca sa nu termin povestea prea sec, sa va postez si un link unde veti gasi cateva imagini culese duminica, pe care cu darnicie domnul autor le face cadou lumii:http://500px.com/photorock 
Multumesc, domnu' autor, pentru poza cu copacul si umbra sa! Ma bucur sa o vad pusa pe site!!

Cand voi avea si pozele celorlalti "autori", vor mai aparea si alte link-uri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu