"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



joi, 3 ianuarie 2013

Unde dai si unde crapa...

Astazi am primit in dar mai multe carti: una live...ca sa zic asa, adica in foi si coperta...si alte cateva ca atasamente la un mail de La multi ani!
Si deschizand-o in urma cu nici o juma' de ceas pe cea "in foi si coperta", am simtit ca am nevoie sa ascult ceva care sa ma duca departe in lectura...Mai ales ca ma tot intruziona un gand: cat de similare au fost cele doua situatii, cea in care m-am placit prima data si cea de-acum cateva zile, in care am m-am pus pe schiuri dupa niste ani,  sperand sa mai am ceva din miscarile invatate in cele doua firave ocazii cand o mai facusem. Si trebuia sa-mi gasesc un catalizator pentru lectura, care sa stinga gandul intruziv.  
"Placirea" in premiera a fost insotita de niste ganduri teribile de renuntare...chit ca primisem cadou snowboard-ul! Cam asa si-acum cateva zile...dupa ce, la randul meu, am oferit snowboard-ul cuiva...ca vorba aceea, "Dar din dar se face rai!" Da' cum nu e frumos sa iei inapoi un cadou oferit, oricat de obositor e sa te tot ridici dupa ce ai cazut (si nu e la fel de usor ca in cazul placii...), mi-am reevaluat planul de invatare si am luat-o catinel....asa ca pana la sfarsitul zilei, rezultatul a fost...asa si-asa, dar datator de speranta ca data viitoare va fi mai bine.

Nu stiu de unde si nu stiu cum, da' gandul m-a dus la un singur "catalizator" muzical pentru lectura: Guitars-ul lui Mike Oldfield, ceea ce nu ascult de felul meu, dar acest album imi placea sa-l ascult mereu si mereu intr-o anume situatie, intr-un anume loc..sau mai bine zis, intr-un anume....context. Si nici nu stiu daca l-am mai ascultat in ultimul an si jumatate, da' a fost asa de puternica chemarea incat am dat sa cotrobai pe youtube dupa el.

Nu mai sunt sigura care e prima piesa din album. Sa fie Muse? From the ashes? Embers? Sau Cochise? Imi parea asa de curgator acest album.....ca parca era o singura piesa, de la cap la coada....si-mi placea! http://www.youtube.com/watch?v=M4KxgMgy9K0&list=PL4D69D04C5C276E28

Si cum vorba aceea cu "Cine cauta gaseste!" se confirma de multe ori, iata ca la una din piese, apare urmatorul comentariu:
"I hate to see someone suffer. Here are the song titles in order:
Muse, Cochise, Embers, Summit Day, Out Of Sight, B. Blues, Four Winds, Enigmatism, Out Of Mind, From The Ashes.
There, I've done my good deed for the year :)"
 
Daca am mai citit sau nu.... o fi greu de ghicit sau usor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu