"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



vineri, 4 octombrie 2013

Mi-am gasit muzica...

Dintotdeauna am tanjit spre locurile Georgiei, Armeniei...intr-acolo. Nu prea stiu de ce...Nu stiu de unde chemarea asta...Stiu doar ca daca ar fi sa ascult ceva acolo sus, unde sa ma asez, sa stau si sa privesc indelung la ce se deschide in jur, asta mi-ar suna in cea mai mare armonie cu linistea locurilor: http://www.youtube.com/watch?v=1gOxB4hTvwc&list=PL515E6BC48388D9A1
Si cum viata ar fi pustiu fara youtube, am cautat de multe ori inregistrari cu instrumente de suflat....da' "flute" nu mi-a scos niciodata asa ceva...duduk....cel mai cel mai instrument!

P.S. Mi-ar fi placut ca azi sa fi avut timp si sa cobor din tramvaiul 41, sa urc pe dig si sa privesc indelung frumosul apus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu