"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



duminică, 20 octombrie 2013

Sub semnul Lunii, intotdeauna toamna

Ghici unde? Ghici cu cine, de data asta,  tura ce-a ajuns obligatorie in fiecare toamna? Ba chiar ca se transforma si-ntr-un fel de vizita de lucru si cautare de solutii de upgradare (ca sa vorbim in termeni....) a primului refugiu din portofoliu. Evidente (Nu-i asa?) raspunsurile la cele de mai sus:  in Buila, in gasca de kogayoni.
Despre argintia lumina a lunii pline de mijloc de octombrie, despre ce-nseamna sa te afli deasupra luminilor orasului si despre  multii si veselii oameni stransi seara la refugiul din Curmatura, dupa ce-au venit care dincotro de pe coclaurile Builei, fotografiile de aici https://picasaweb.google.com/116625059267985636704/DrumulToamneiInBuilaVanturarita?authuser=0&feat=directlink vor depana mai bine povestea....desi nu urmaresc aceleasi trasee pe care le-am parcurs noi, dar sunt atat de frumoase si au atata poezie in ele incat merita sa fie vazute, cu atat mai mult cu cat autorul lor ne-a permis acest lucru. Multumim! :)

E-adevarat ca pentru cine nu a avut sub ochi niciodata in aceeasi imagine cerul cu stelele, luna cu brazii si stancile, e doar un exercitiu de imaginatie, care poate ca totusi va fi suficient cat sa se dovedeasca mobilizator...Nimic nu se compara cu felul in care te simti noaptea intr-un asemenea loc.

P.S. La multi ani, kogayonule de peste ocean! Ne-am gandit cu totii la tine sambata seara, stransi in jurul focului.
.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu