"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



miercuri, 2 iunie 2010

Cand ai prieteni prin cluburile de turism

Este ceea ce-mi place din ceea ce se petrece cand cunosti oameni din cluburile de turism, oameni alaturi de care ai trait niste zile din viata ta: prietenia. Si nu ma refer la cuvinte goale, vorbe fara continut, ci la comportamente concrete, la oameni receptivi la nevoile celorlalti. Si uite asa am facut rost de Atlasul Botanic (in format electronic): de la un amic, care il are de la alt amic.... Oameni din cluburi diferite. 
Va dati seama ce efort de timp si ce perseverenta sa scanezi mai bine de 200 de pagini....
Deja am aflat numele catorva din floricelele pe care le tot intalnesc in turele mele. Ca doar si florile au nume. Am aflat (IN SFARSIT!!!!!) cum se cheama acea urzicuta (daca e sa ne luam dupa frunze), intalnita  de mine in Cozia, inainte si dupa cascada, al carei parfum ma face sa ma aplec la aproape fiecare fir intalnit: lopatea (lunaria rediviva).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu