"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



joi, 24 iunie 2010

Orhideele meleagurilor noastre

http://picasaweb.google.ro/dumitrustefcris/CalinestiIunie2010#slideshow/5480307621316912098

Carevasazica...incep sa ma pricep (Ce pacat ca aici n-am smile-uri!). Plantuta aceea cu flori albe si cerate, intalnita in singurul weekend in care am iesit pe sus luna asta - si pe care o puteti vedea in fotografia ce va va fi "dezvaluita" de link-ul de mai sus, e intr-adevar o orhidee si se cheama stupinita (Platanthera bifolia). Am gasit scris ca mirosul seamana cu al unei garoafe, da' in trecerea noastra (plecati de-acasa cu trenul de 9 si deci intrati in traseu spre pranz) nu se mai simtea. Ooof, momentul asta! Ce poate sa insemne momentul potrivit!
Imi amintesc ca, la un moment dat, unul din baieti (la prima lui iesire pe sus) se oprise ca sa ma lase sa trec in fata lui, da' i-am spus ca eu raman in urma pentru ca ma tot opresc pe la plantute... mai vad ceva si mai fac o poza la una-alta (si altceva decat flori). Eram chiar langa o stupinita si i-am si zis ca uite cum trece fara sa se uite...la care el mi-a spus ca nu se opreste pentru ca nu stie, nu cunoaste...Am realizat inca o data ce inseamna sa cunosti,  sa ai habar si ca primul pas spre adoptarea unor comportamente e cunoasterea, informarea despre "obiectul" acelui comportament si  despre efectele comportamentului respectiv, dar si ale unor comportamente opuse, contrarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu