"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



marți, 4 mai 2010

Ca sa vezi...

Ieri (sau azi?) mi-am amintit, dupa o saptamana, de tema de la cursul meu de formare: cate-un ABC cognitiv in fiecare zi.
Caut eu o agenda, dau de una frumoasa - ce-i drept, dar in care aveam ceva notat (conspecte din bibliografia de zona pentru trofeul Milenium-ului din Macin de acu' doi ani si pentru trofeul Caraimanului de anul trecut - si deja stiu si ce au in comun cele doua...), dau paginile ca sa ajung la prima nescrisa si pe pagina din dreapta: un fel de motto al agendei (ca apare din loc in loc, acolo unde sunt pagini ilustrate - pe asta e un copil...fata sau baiat?...nu-mi dau seama...cu o chitara in brate):

Destinul este rezultatul lucrurilor neasteptate. Provocarile te pregatesc sa faci fata evenimentelor importante, iti dau sansa de a visa si certitudinea ca viata are sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu