"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 3 mai 2010

Intr-o zi de vineri, prin Muntii Latoritei

Nu stiu din ce motiv link-urile spre pagina de picasa nu sunt active, dar e suficient un click pe titlul articolului si se deschide fix acel folder din picasa, unde sunt adunate fotografiile din tura cu pricina.

Eu n-am fost in tura asta. Fotografiile sunt facute de cineva din cercul meu de tovarasi de ture , Ionica Lera (cand ne nimerim la zile libere). Mi-au placut foarte mult si am intrebat daca pot sa le arat si lumii. Pesemne ca tanjesc rau de tot dupa o tura pe zapada (singura in acest sezon, asaaa ca sa tina mai mult de-o zi, a fost cea cu Gabi prin Iezer-Papusa....in rest, nici macar in Cozia nu am urcat pe zapada intr-o tura de mai mult de-o zi, in ultimul timp...singura in acest sezon hibernal, ca sa zic asa, a fost tura de-o zi, cu Ionut prin Scortaru...nici macar la Cheia n-am ajuns....).

Recunosc ca eu nu prea stiu Muntii Latoritei (m-a dus Adina anul trecut de 1 Mai, da' vremea a fost cam prea ploioasa si a trebuit sa ne intoarcem). Poate la o tura viitoare, ma voi potrivi la program cu careva din tovarasii mei de ture, vom avea cu ce sa mergem si voi cunoaste si acele locuri. Imi doresc. Sper!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu