"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



vineri, 21 mai 2010

Un sunet ca o adiere (Plus Noi)

Mi-am amintit azi de Plus Noi. Am dat de ei cumva citind prin site-ul de club de turism si mediu care-mi place mie cel mai mult. Asa am aflat de ei. Azi am regasit link-ul spre blogul lor. Si mi-am mai amintit ca au cantat impreuna cu baietii (Jenica si Comanel). Si schimband eu prin telefon impresii cu Comanel, legat de asta, ce-mi veni: sa caut pe trilu. Si uite ce-am gasit: http://cauta.trilulilu.ro/audio/plus%20noi

De nu e activ link-ul (desi parca am "lucrat" deja la asta) incercati facand click pe titlul post-ului.

Enjoy!!! Un sunet ca o adiere. Asta mi-a inspirat mie...Cel putin prima piesa din lista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu