"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 22 aprilie 2013

De-ale Coziei, vazute din Fruntea Oii

Luna lui prier ne-aduce multe gingasii...La inceputul lunii, ne-am dragalit cu dediteii prin Doabre, iar pe la mijlocul ei veni randul si iederei albe. Stiam ca sunt multe flori pe Fruntea Oii, da' nu ne-am facut drum pana acum acolo, primavara sa ne rasfatam cu parfumul lor. Si-a venit si timpul asta. Ideea lui Florin...
Plus ca, pe vreme senina, Fruntea Oii e locul unde ai vedere din plin spre ce are Cozia mai frumos....Coltii Foarfecii, Durducul, Bulzul, Poiana Zanelor, in combinatie cu intrinsecul sau....ca sa zic asa.

Coltii Foarfecii

 Durducul

Bulzul

De la cabana-n jos, spre Saua Doctorului, deasupra Marelui Amfiteatru

Cascada de jos (Cascada Gardului sau Urzicii)
Autorul pozelor: Florin, alias http://naturapasiune.blogspot.ro/ 
Inca nu si-a pus poze din tura de Fruntea Oii, da' sigur va posta el ceva!

Din nefericire, atmosfera turei nu are cum sa faca obiectul vreunei fotografii si ramane privilegiul celor care ne plac si ne vor compania. :) Cel mai frumos lucru care mi-a fost spus, in ultimul timp (pe langa acela cum ca...intineresc pe zi ce trece...da' asta cre'ca si datorita frizurii mele celei noi) a fost ca suntem niste oameni frumosi. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu