"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 22 aprilie 2013

Duminica, Radita-Manzu ne-a adunat aproape toata gasca

Stiam ca, la ceas de aprilie-mai, in Rezervatia Radita-Manzu (de-a dreapta si de-a stanga paraului Bacea, afluent de-al Olanestiului), ochii nostri ar putea primi mangaierea unor gingase si delicate flori de iedera alba, tulichina, treirai si poate ca si crucea voinicului, plus spectacolul permanent al tancurilor stancoase, ce rasar din padurea de foioase si de pini....multi pini! Si cum in mai, nu se stie daca vom mai avea cand sa ne adunam in formula actuala, am zis sa-ncercam si-n aprilie. Poate-om avea noroc de flori...
Duminica dimineata ne-am aruncat in vreo 3 masini si pe-aci ti-e drumu'...
Tot mergand la pas pe forestier si uitandu-ne-n stanga-dreapta, am prins noi la un moment dat o muchie ce parea ca "ne lasa". Si ne-a lasat. Ne-a dus cumva perpendicular pe drum s-apoi la dreapta si iar la dreapta si iata-ne ajunsi sub unul dintre motataiele marca Radita-Manzu, pe care l-am ocolit si am urcat intr-o mica sa ce-l despartea de motataul vecin, mai bland si abordabil, dupa care ne-am intors. Am mai facut cateva "culcat"-uri cu nasurile-n bulgarasii de iedera, la intoarcere, pe culmea ce ne condusese la motataul cel mare si-apoi la vale...ca se apropia si ploaia, da' si foamea incepuse din nou sa ne dea tarcoale...
Vremea cam gri nu fu prea prielnica pentru poze....Pun totusi 2-3 dintre cele facute de Florin pentru a permite o impresie (chiar si vaga) despre locurile cu pricina:




Iata o poza, care-mi placu foaaaarte mult, si dintre cele ale Mirelei (Mirela Nechifor...o gasiti pe google+):

2 comentarii:

  1. Stimata Cristiana etc. Nu stiu ce etate ai dar scrii propozitii netrminate, incalcite. Scri motataiele marca Radita-Manzu, Se scrie montainele.
    Lasate de scris sau citeste inainte de a trimite si corecteaza, sau pune pe altcineva mai citit sa-ti corecteze scriitura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimata Cristiana etc. Nu stiu ce etate ai dar scrii propozitii neterminate, incalcite. Scri motataiele marca Radita-Manzu, Se scrie montainele.
    Lasa-te de scris sau citeste inainte de a trimite si corecteaza, sau pune pe altcineva mai citit sa-ti corecteze scriitura.

    RăspundețiȘtergere