"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



marți, 16 aprilie 2013

Naratu' asa cum e vazut din Basarab

Nu stiu cum se face ca anul trecut cred c-am ratat Basarabul...In tot cazul nu-mi amintesc de tura si deci, cel mai probabil chiar n-am ajuns, da' anu' asta reusiram sa ne mai adunam pentru dragul nostru Basarab, mai ales ca....
Poze din Basarab am mai pus eu acisilea in anii trecuti....asa ca din anul asta doar o poza: o mare si frumoasa panorama a lumii intortocheate si prea putin cunoscute (inclusiv de catre noi....ceea ce se "constituie" in motiv de rusinica-rusinica) a Naratului:

Multumesc, Nicu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu