"In munti am invatat ce-i vesnicia/Si de la munti am preluat rabdarea" (Dan Sarbu, Kogayon) Numai de acolo, de sus, se vad toate caile (Zicea asta intr-un film...se intamplau treburile undeva, prin Anzi (cica)...si mi-a placut si-am scris-o aici.)



luni, 18 februarie 2013

La casuta din povesti

Despre casuta din povesti mai citisem recent pe Facebook (cred) nu mai stiu la cine (s-ar putea sa fi fost la vreun Albatros - ca au fost si ei recent acolo), da' nu mi-a trecut prin minte ca voi si ajunge acolo - si asta chiar curand. Si-aproape ca ad-hoc, dupa cateva zile de intentie de a merge in Fagaras, urmate de-o juma' de zi de planuri de a sta cu cortul la Curmatura. Sambata dimineata, comunicatul catre tara a fost ca mergem in Ciucas, la casuta din povesti.
Pentru casuta din povesti, multumiri C.T.A. Ciucas (http://www.ciucas.org/refugii/)! Pentru clatite (desi au avut nevoie de un mic upgrade si-un om care sa stea la aragaz), multumiri lui Fane!
Pentru fotografiile urmatoare multumiri, Marius si Lili!
Vremea-n Ciucas fu dupa cum (nu) se vede... 
 ....asa ca, dupa ce-am facutara cale-ntoarsa de la bifurcatia traseelor marcate cu BR si CR (primul spre varf, al doilea spre Saua Tigailor), ne-am intors la casuta, unde ne astepta chiar si soarele!! Acolo se ascunsese carevasazica!!


Si cand ma gandesc ce vreme "am prins" data trecuta cand am ajuns in Ciucas: http://pentruprieteniimei.blogspot.ro/2012/03/3xciucas.html

Da' va fi mai bine data viitoare...cand va fi! Speram!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu